Σε μια όμορφη ανακοίνωση προχώρησε το Πολιτιστικό Σωματείο Ανάπτυξης Κάμπου και Τσακκίστρας, υποσχόμενο νέες δράσεις, ζωντάνια και ενότητα.
Διαβάστε την ανακοίνωση αυτούσια:
Πολλοί βλέπετε τις δράσεις, τις εκδηλώσεις και τις αναρτήσεις μας. Ίσως όμως ήρθε η ώρα να συστηθούμε κιόλας.
Είμαστε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Σωματείου Ανάπτυξης Κάμπου Τσακκίστρας και ο κοινός μας στόχος είναι ένας:
Να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μας με τον Κάμπο και την Τσακκίστρα.
Να φέρουμε πιο κοντά όλους τους χωριανούς, είτε ζουν στα χωριά μας είτε βρίσκονται στη Λευκωσία, τη Λεμεσό, τη Λάρνακα, την Πάφο ή στο εξωτερικό.
Να δημιουργήσουμε ευκαιρίες για συνάντηση, συνεργασία, προσφορά και συμμετοχή για όλες τις γενιές.
Το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από τους:
Άννα Κοφτερού
Δήμητρα Αντωνίου
Έλενα Δράσκου
Γιώργος Μανέντζος
Χρυστάλλα Δημητρίου
Λουκάς Λουκά
Μαρία Ανδρέα
Μαρία Γεωργίου
Μάρκος Μιχαήλ
Σόνια Κωνσταντίνου
Στέλλα Παπαφιλλίπου Μαυρομμάτη
Προχθες βράδυ είχαμε μια από τις συναντήσεις μας μετά το Φεστιβάλ Κερασιού για να δούμε τα επόμενα βήματα και τις νέες δράσεις που ετοιμάζουμε.
Βέβαια, παρόλο που μας έλειπαν η Άννα και ο Μάρκος, η παρέα μας ήταν πλήρης!
Μαζί μας ήταν και ο Νίκος Σταυρινίδης, μέλος του προηγούμενου Διοικητικού Συμβουλίου, που συνεχίζει να στηρίζει με τον δικό του τρόπο τις προσπάθειες του Σωματείου.
Και φυσικά ο Πάμπος… ο «ασήλα Καμπίτης» και άντρας της Δήμητρας (που μας την έφερε από τη Λεμεσό)… και επειδή αντέχει τόσα χρόνια τους Καμπίτες, αποφασίσαμε πως δικαιωματικά μπορεί να έχει διαβατήριο Κάμπου!
Γιατί αυτό που θέλουμε να χτίσουμε δεν είναι απλώς ένα σωματείο. Είναι μια μεγάλη οικογένεια. Μια κοινότητα ανθρώπων που αγαπούν τον τόπο τους και θέλουν να τον βλέπουν να προχωρά μπροστά.
Και να είστε σίγουροι πως το Φεστιβάλ Κερασιού ήταν μόνο η αρχή…
Έχουμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε τις επόμενες δράσεις, εκδρομές, συναντήσεις και εκδηλώσεις.
Μείνετε κοντά μας. Τα καλύτερα έρχονται.







