Μαθητές και μαθήτριες του Α’ Δημοτικού Σχολείου Κοκκινοτριμιθιάς ζωγράφισαν τις κατεχόμενες πόλεις και φυσικά, την Μόρφου, από την οποία πολλά παιδιά της περιοχής έχουν καταγωγή.
Ο Σύνδεσμος Γονεών του Σχολείου με ανακοίνωσή του αναφέρει ότι “τα παιδιά της Στ τάξης, με αφορμή τα κατεχόμενα χωριά μας, ζωγράφισαν την Μόρφου, την Κερύνεια και την Αμμοχωστο!
Σαν σύνδεσμος συμβάλαμε κορνιζαροντας την, ώστε να κοσμεί το σχολείο μας αυτή η όμορφη ζωγραφιά”, καταλήγει.
Μια πολύ όμορφη κίνηση η οποία υποβοηθά στη διατήρηση της μνήμης.









