Στιγμές από το Αποχαιρετιστήριο Πάρτι του Συνδέσμου Γονέων Περιφερειακού Λυκείου Παλαιομετόχου, δημοσιεύτηκαν στη σελίδα του Συνδέσμου.
Το πάρτυ πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή και όπως αναφέρεται, ήταν “μια υπέροχη βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και πολύτιμες αναμνήσεις. Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε όμορφα όλοι μαζί, να γιορτάσουμε τη συνεργασία, τη φιλία και τους δεσμούς που χτίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέσα από τον Σύνδεσμό μας”.
“Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που αποχαιρετήσαμε τα μέλη που ολοκληρώνουν την πορεία τους κοντά μας. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τον χρόνο, την προσφορά, την αφοσίωση και την αγάπη που χαρίσατε απλόχερα. Αφήνετε πίσω σας ένα πολύτιμο αποτύπωμα και όμορφες αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για χρόνια”, προστίθεται.
Τέλος, ο Σύνδεσμος εύχεται “υγεία, χαρά και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της διαδρομής σας. Οι πόρτες και οι καρδιές μας θα είναι πάντα ανοιχτές για εσάς. Σας ευχαριστούμε που ήσασταν μέρος αυτού του όμορφου ταξιδιού. Δεν λέμε αντίο, αλλά «εις το επανιδείν», καταλήγει η ανακοίνωση.












