Την ολοκλήρωση της Κατηχητικής Χρονιάς ανακοίνωσε με ανάρτησή της η Χριστιανική Κίνηση Ανδρών Παλιομετόχου το περασμένο Σάββατο.
Η κατηχητική χρονιά έληξε με ένα σύντομο πνευματικό λόγο από τον Πατήρ Μιχάλη.
Στην εκδήλωση ακολούθησε φαγητό, ενώ συμμετείχαν άτομα από όλες τις ηλικίες.
Δείτε φωτογραφίες πιο κάτω:









