Για περισσότερα από 30 χρόνια, το Ολυμπιακό Ωδείο Λευκωσίας αποτελεί σημείο αναφοράς στη μουσική εκπαίδευση της πρωτεύουσας και της Δυτικής Λευκωσίας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου διδασκαλία και καλλιεργώντας την αγάπη για τη μουσική σε παιδιά, νέους και ενήλικες.
Με αφορμή την αυριανή καλλιτεχνική παράσταση των μαθητών του Ωδείου, η ώρα 19:00, στην Αίθουσα Τελετών του Πολιτιστικού Ιδρύματος “Αρχάγγελος” της Ιεράς Μονής Κύκκου, συνομιλήσαμε με την κ. Μαρία Σιαμμακίδου, εκ των μουσικών του Ωδείου. Όπως μας ανέφερε, “με παραρτήματα στον Αρχάγγελο, το Παλαιομέτοχο, το Ακάκι και το Ποτάμι, το Ωδείο μας υποδέχεται μαθητές από ολόκληρη την επαρχία Λευκωσίας και τις ορεινές κοινότητες, από τον Φαρμακά έως την Κυπερούντα”.
Συνεχίζει αναφέροντας ότι τα χρόνια ύπαρξης και εμπειρίας αποδεικνύονται στην πράξη: “Όλα αυτά τα χρόνια, το Ολυμπιακό Ωδείο έχει συμβάλει στη διαμόρφωση γενεών μουσικών. Σήμερα, πολλοί από τους παλαιούς μας μαθητές εμπιστεύονται σε εμάς και τη μουσική εκπαίδευση των δικών τους παιδιών, συνεχίζοντας μια όμορφη παράδοση που περνά από γενιά σε γενιά”.
Οι απόφοιτοί μας έχουν ακολουθήσει επιτυχημένες επαγγελματικές πορείες στον χώρο της μουσικής στην Κύπρο, την Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο, αποδεικνύοντας την ποιότητα και το επίπεδο των σπουδών που προσφέρει το Ωδείο”, συμπληρώνει η κ. Σιαμμακίδου.
Τονίζοντας, τέλος, ότι “το έμπειρο διδακτικό μας προσωπικό αποτελείται από εξειδικευμένους καθηγητές με πανεπιστημιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στη μουσική, οι οποίοι καθοδηγούν κάθε μαθητή με επαγγελματισμό, αγάπη και αφοσίωση. Στο Ολυμπιακό Ωδείο πιστεύουμε ότι η μουσική είναι κάτι περισσότερο από μάθημα· είναι έκφραση, δημιουργία και τρόπος ζωής”, καταλήγει.
Διδάσκονται:
- Πιάνο
- Βιολί
- Κιθάρα
- Ντραμς
- Πνευστά Όργανα
- Φωνητική
- Θεωρητικά Μαθήματα Μουσικής
Η τελική συναυλία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η ώρα 19:00, στην Αίθουσα Τελετών του Πολιτιστικού Ιδρύματος “Αρχάγγελος” της Ιεράς Μονής Κύκκου. Ώρα προσέλευσης στις 18:30 μ.μ.
Για πληροφορίες, κρατήσεις και αγορά εισιτηρίων τηλεφωνήστε στο 96572788.

Πέρσι, η τελική συναυλία έγινε σε ένα πραγματικά κατάμεστο αμφιθέατρο, με τους γονείς των σπουδαστών, αλλά και φίλους του Ωδείου, να φεύγουν πλήρεις και γεμάτοι χαμόγελα και ενθουσιασμό.
Η Εφημερίδα Δυτικής Λευκωσίας βρέθηκε στο αμφιθέατρο στην Αίθουσα Τελετών του Πολιτιστικού Ιδρύματος “Αρχάγγελος” της Ιεράς Μονής Κύκκου, αποτυπώνοντας όλες τις στιγμές των σπουδαστών, των θεατών και των καθηγητών. Δείτε βίντεο-ρεπορτάζ και φωτογραφίες από πέρσι:






