Με ανακοίνωση της Πέμπτης, το Λύκειο Σολέας αναφέρει ότι “πρεσβευτές του Σχολείου μας παρευρέθηκαν στην τελετή βράβευσης του προγράμματος ΣΠΕΚ 2025–2026, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο «Φιλοξενία» στη Λευκωσία, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ. Αθηνάς Μιχαηλίδου,των Ευρωβουλευτών κ.Κώστα Μαυρίδη, κ.Μιχάλη Χατζηπαντέλα και κ. Γεάδη Γεάδη,των εκπροσώπων του Γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Κύπρο καθώς και εκπαιδευτικών και νέων που συμμετείχαν στις δράσεις του προγράμματος”.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ακολούθως, παρουσιάστηκαν δράσεις και πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος, ενώ προβλήθηκε και σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν ενεργά στο πρόγραμμα μαθαίνοντας για τις αξίες και τα ιδανικά της ΕΕ. Μια εμπειρία γεμάτη γνώσεις και εμπειρίες που θα μείνει αξέχαστη”, καταλήγει η ανακοίνωση του σχολείο της Δυτικής Λευκωσίας.












