Ολοκληρώθηκε άλλη μια σχολική χρονιά και ο Σύνδεσμος Γονέων του Α’ Δημοτικού Σχολείου Κοκκινοτριμιθιάς και οι οργανωμένοι γονείς πρόσφεραν κέρασμα στους εκπαιδευτικούς, ενώ, πέρασαν και μια βραδιά χαλάρωσης και… αποχαιρετισμών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση, “την περασμένη Παρασκευή ήταν η τελευταία εργάσιμη μέρα για το εκπαιδευτικό προσωπικό. Παραχωρήθηκε ένα μικρό κέρασμα απο το σύνδεσμο μας για την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε κατά τη σχολική χρονιά Ένα μικρό δωράκι να τις συνοδεύει στις εξόδους ή στην παραλία, και με αυτό σας ευχόμαστε κυρίες μας καλή ξεκούραση”, καταλήγει η ανακοίνωση.
Την ίδια ώρα, με νέα ανάρτηση αναφέρεται ότι οι γονείς είχαν σαν σύνδεσμος μια ωραία βραδιά χαλάρωσης, αποχαιρετώντας και ένα άτομο μετά από πολύχρονη συμμετοχή στον σύνδεσμο. Ευχόμενοι μάλιστα, “καλή αντάμωση στην μέση εκπαίδευση”.
“Εμείς βέβαια, θα συνεχίσουμε και το καλοκαίρι να εργαζόμαστε, γιατί κάτι ωραίο ετοιμάζουμε τον Οκτώβριο. Μείνετε συντονισμένοι”, καταλήγουν οι οργανωμένοι γονείς.











