Μαθητές του Γυμνασίου Ακακίου σε Σχολείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Βιολογίας στην Παναγιά – ΕΙΚΟΝΕΣ

Στο 5⁰ Καλοκαιρινό Σχολείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Βιολογίας, στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παναγίας συμμετέχουν μαθητές και μαθήτρις του Περιφερειακού Γυμνασίου Ακακίου. 
48 παιδιά Γυμνασίου συμμετέχουν σε ένα διαδραστικό πρόγραμμα βιωματικής μάθησης! Το σχολείο μας αντιπροσωπεύουν οι μαθητές/μαθήτριες, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του σχολείου:
Αγαμέμνονας Αγαμέμνονως (Α2),
Κωνσταντίνα Αντωνίου (Β3),
Μαρία Χατζηνικολάου (Β3) &
Θωμάς Χατζηπαντελίδης (Α2)
Οι μαθητές και μαθήτριες βιώνουν μια αξέχαστη εμπειρία, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ