Θέλησε επίσης να ευχαριστήσει όλους όσοι έχουν συμβάλει στην τεράστια επιτυχία του 8ου Φεστιβάλ Κερασιού Πεδουλά (Σύνδεσμο Αποδήμων, εθελοντές, Αστυνομία, ΕΤΕΑ, ιδιοκτήτες κέντρων εστίασης, την εταιρεία λεωφορείων, τους συνεργάτες μου στο Κοινοτικό Συμβούλιο, τα μουσικά σχήματα).
“Όταν η προσπάθεια είναι συλλογική και συμμετέχουν όλοι οι φορείς του χωριού, τα αποτελέσματα είναι θετικά. Όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο, ένα καλύτερο Πεδουλά”, πρόσθεσε.
Θα ήταν παράλειψή μου να μην ευχαριστήσω την Πολιτεία (Υπουργό Υγείας κ. Νεόφυτο Χαραλαμπίδη, που ήταν υπό την αιγίδα του το Φεστιβάλ, τον Υπουργό Εργασίας κ. Μ. Μουσιούττα, τον Επίτροπο Ορεινών Περιοχών, Βοηθό Έπαρχο), τον Πρόεδρο Ε.Ο.Α., τον Εξοχότατο Πρέσβη της Ιαπωνίας, την Αντιπρόεδρο του ΔΗΣΥ, τον Γ.Γ. Γραμματέα του ΑΚΕΛ, την Αναπλ. Πρόεδρο του ΔΗΚΟ, ΑΔΕ Μόρφου, τους αγαπητούς φίλους Κοινοτάρχες, τον Πάτερ Λουκά, τον μέγα χορηγό μας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, τους κυρίους Πανίκο Ηροδότου, Λάκη Κουτσίδη, Νεόφυτο Αταλιώτη, εκπρόσωπο Eurobank και τις χιλιάδες κόσμου που ήρθαν από όλη την Κύπρο και μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Χορηγοί του Φεστιβάλ μας ήταν επίσης ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου (μέγας χορηγός), η εταιρεία Καραμοντάνη, η Πετρολίνα, το ΡΙΚ χορηγός επικοινωνίας και πολλοί άλλοι που βοήθησαν οικονομικά. Ευχαριστούμε όλους για τη διαχρονική τους στήριξη, κατέληξε.
Την ίδια ώρα, με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Αποδήμων και Φίλων Πεδουλά ανέφερε ότι “οι πύλες του 8ου Φεστιβάλ Κερασιού, του πολυπληθέστερου μέχρι σήμερα, έκλεισαν με τεράστια επιτυχία. Το Φεστιβάλ θα μείνει στην ιστορία για την άψογη οργάνωση του, κάτι που τονίστηκε από τους εκθέτες και τους επισκέπτες, αλλά κυρίως τους καλεσμένους στη μουσική εκδήλωση με τον Hovig το Σάββατο το βράδυ”.
Η Εφημερίδα Δυτικής Λευκωσίας βρέθηκε στο Φεστιβάλ και παρουσιάσει στιγμές από το Φεστιβάλ. Θα ακολουθήσει πλούσιο Φωτορεπορτάζ και ακόμη ένα βίντεο-ρεπορτάζ από το βράδυ του Σαββάτου στο Γυμνάσιο!






















