Το αποκορύφωμα του Φεστιβάλ Κερασιού στον Πεδουλά την περασμένη βδομάδα, ήταν φυσικά η μεγάλη γιορτή του Σαββάτου, με μια συναυλία που πραγματικά έγινε το αδιαχώρητο.
Όλος ο κόσμος μεταφέρθηκε από τα σοκκάκια του χωριού στο Γυμνάσιο του Πεδουλά, το οποίο γι’ άλλη μια χωριά ξαναζωντάνεψε μέσω του Φεστιβάλ. Ο κόσμος συνέρρεε τόσο στον χώρο της αυλής, όσο και στις κερκίδες, ενώ ο φωτισμός και η μουσική δημιούργησαν μια πανέμορφη ατμόσφαιρα.
Το φαγητό και το ποτό σερβιρίστηκε και πριν το γλέντι, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Κώστας Αγαθαγγέλου ευχαρίστησε τους πάντες για την παρουσία τους, διευκρινίζοντας ότι “το Φεστιβάλ Κερασιού δεν είναι απλώς μια εκδήλωση, είναι μια ζωντανή έκφραση της παράδοσης, της τοπικής παραγωγής και της συλλογικής μας προσπάθειας να κρατήσουμε ζωντανό τον τόπο μας”.
Με τη σειρά του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Αποδήμων και Φίλων κ. Άλκης Αυγουστής επανέλαβε γι’ άλλη μια φορά το πάγιο αίτημα των αποδήμων και της κοινότητας, ότι “αν το κράτος επιθυμεί πραγματικά την αναβάθμιση της Μαραθάσας δεν έχει παρά να προωθήσει και να στηρίξει έμπρακτα ενέργειες για δημιουργία σχολής Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο χώρο του Γυμνασίου”.
Ο κ. Πανίκος Ηροδότου, Άρχοντας Ευταξίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου δήλωσε για άλλη μια φορά περήφανος Πεδουλιώτης, τονίζοντας ότι “εμείς οι Πεδουλιώτες έχουμε ιδιαίτερους λόγους να είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε”. Διευκρίνσει επίσης ότι η σημερινή γιορτή θυμίζει τις παλαιές δόξες του χωριού.
Τέλος, ο Υπουργός Υγείας Νεόφυτος Χαραλαμπίδης, μίλησε με περηφάνια αναφέροντας ότι ο Πεδουλάς είναι ένα από τα χωριά καταγωγής του, αφού η γιαγιά του καταγόταν από το εν λόγω κεφαλοχώρι. “Ο Πεδουλάς είναι από εκείνα τα μέρη που δύσκολα ξεχνά κάποιος, έχει ένα τρόπο να σε κάνει να νοιώθεις δικός του άνθρωπος, να σε κάνει να θέλεις να ξαναέρθεις. Αυτό δεν το δημιουργεί μόνο η φυσική ομορφία του τόπου, αλλά το δημιουργείται όσοι εσείς με τη φιλοξενία σας, τη ζεστασιά σας και τον τρόπο που κρατάτε το χωριό ζωντανό”, κατέληξε.














