Με μια φωτογραφία από αγιασμό και τα παιδάκια του σχολείου μαζεμένα, το Δημόσιο Νηπιαγωγείο Αγίων Τριμιιθάς αποχαιρετά τη χρονιά, τα παιδάκια και τους γονείς!
“…Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται ακόμη μια όμορφη σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας!”
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση, ήταν “μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι, δημιουργία, φιλίες, αγκαλιές και αμέτρητες μικρές στιγμές που θα μείνουν για πάντα στις καρδιές μας.
Καμαρώνουμε όλα τα παιδάκια μας για όσα έμαθαν, για το πόσο μεγάλωσαν και για τα βήματα που έκαναν προς το μέλλον.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους και ευχόμαστε σε όλους ένα υπέροχο, ξέγνοιαστο καλοκαίρι γεμάτο όμορφες στιγμές!
Στα παιδιά που αποχαιρετούν το νηπιαγωγείο και ανοίγουν τα φτερά τους για το δημοτικό, ευχόμαστε καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στο νέο τους ταξίδι!
Καλό καλοκαίρι σε όλους! Ραντεβού ξανά με χαμόγελα, όνειρα και νέες περιπέτειες!”








