Ο Παναγιώτης έχει ανά την Κύπρο μια μοναδικότητα, αποτελεί το μοναδικό αγόρι από τα δυο παιδάκια του Δημοτικού Σχολείου Κάμπου, του μικρότερου σχολείου στην Κύπρο. Και σύμφωνα με τον Κοινοτάρχη του χωριού κ. Ιωάννη Παπαδόπουλο, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Επίτροπο Ορεινών Κοινοτήτων.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο Κοινοτάρχης, “κατά το φεστιβάλ κερασιού στον Κάμπο την πρώτη μέρα από τις δύο στις 6/6/26 τυχαία συναντήθηκε με τον Επίτροπο Ορεινών Κοινοτήτων κ Χ. Χριστοφίνα ο οποίος εκπροσώπησε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας στο φεστιβάλ μας, κάτω από την αιγίδα του οποίου ήταν το Φεστιβάλ.
Ως ένα πανέξυπνο αγοράκι που είναι χαιρέτησε και κοντοστάθηκε, ο Χ Χριστοφίνας με ευγένεια τον έπιασε κουβέντα και έμαθε τα νέα του παιδιού σχετικά με τα μαθήματα του και τη ζωή στο χωριό”.
Σημειώνεται πως μοναδικός συμπαραστάτης μας σε κάθε τι στο χωριό, αποτελεί ο Επίτροπος Ορεινών Κοινοτήτων, ως καλός νοικοκύρης που είναι των 160 περίπου ορεινών κοινοτήτων της Κύπρου. Θερμά τον ευχαριστούμε, καταλήγει ο κ. Παπαδόπουλος.







