Στο Μένοικο είχαν πάντα μια ιδιαίτερη σχέση με τον ποταμό του χωριού.
Έτσι και φέτος, με την έλευση του ποταμού ο οποίος διαπερνά το χωριό, παράτολμοι νεαροί βούτηξαν και κολύμπησαν.
Μάλιστα, για το περιστατικό φαίνεται να έλαβε γνώση και η Αστυνομία, η οποία ήρθε να επιβλέψει την κατάσταση.
Όπως μας λέχθηκε από Μενοιτζιώτη, λίγο μεγαλύτερης ηλικίας: “Εμείς τουλάχιστον μπαίναμε τον Μάϊο ή τον Ιούνιο. Τώρα, από τον Μάρτιο”.













