Μια σημαντική εκτός έδρας νίκη πέτυχε η ΑΕΚ Κοράκου το Σάββατο, η οποία είναι πολύτιμη στην μάχη για την παραμονή, τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος. Την ίδια ώρα, η Δόξα Παλιομετόχου σε ένα συγκλονιστικό αγώνα ηττήθηκε με 4-5 από τον Ορφέα Λευκωσίας και έχασε την ευκαιρία να ξεφύγει από την επικίνδυνη ζώνη.
Η ομάδα της Σολιάς επικράτησε με 0-1 με γκολ του νεαρού Στέλιου Λειψού, ο οποίος έφθασε τα 6 γκολ αυτή την περίοδο. Το γκολ στο 39′ διαμόρφωσε και το τελικό αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα αυτό και σε συνδυασμό με την ήττα της ΑΠΕΠ Πιτσιλιάς, της Φρέναρος FC αλλά και της Δόξας Παλιομετόχου, έδωσε σημαντικό προβάδισμα παραμονής στην ΑΕΚ Κοράκου, η οποία πλέον βρίσκεται στο +4 από τη ζώνη της διαβάθμισης, αφού η ΑΕΚ Κοράκου έχει 38 βαθμούς. Η τέταρτη από το τέλος ΑΠΕΠ Πιτσιλιάς έχει 33 βαθμούς.
Από την άλλη, η δεύτερη ομάδα της Δυτικής Λευκωσίας Δόξα Παλιομετόχου έχασε εντός έδρας με 4-5, σε ένα παιχνίδι που όλα έμοιαζαν τελειωμένα από τα πρώτα λεπτά. Το 0-5 ωστόσο έγινε 4-5 εντός 25 λεπτών στο 2ο ημίχρονο και ο Ορφέας πραγματικά… καρδιοχτύπησε. Η ομάδα της περιοχής έδειξε πυγμή και πόσο θέλει την παραμονή στην Κατηγορία, αφού μια διαβάθμισή της στα Αγροτικά Πρωταθλήματα θα είναι τεράστιο πλήγμα, ειδικότερα όταν προέρχεται από την Γ΄ Κατηγορία, ενώ ήταν και φιναλίστ του Κυπέλλου μικρών κατηγοριών.
Η Δόξα Παλιομετόχου είναι στους 32 βαθμούς και τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα.
Στα αξιοσημείωτα είναι ότι δύο γκολ για τον Ορφέα σημείωσε ο πρώην Αρχηγός της ομάδας του Παλιομετόχου Γιώργος Σιαπάνης, ο οποίος, όπως πληροφορείται η Εφημερίδα Δυτικής Λευκωσίας δεν έφυγε με τον καλύτερο τρόπο, αφού υπήρξαν αρκετές διαφωνίες με την Διοίκηση του Σωματείου.








