Σχόλιο – Δένεια: Κάνει διαβήματα η Κυβέρνηση, λέει – Στο πρώτο περιστατικό που το κράτησαν κρυφό, δεν έπιασαν, ε;

Καλά τα λέει η κυβέρνηση, ότι σκοπός είναι μην υπάρχει επανάληψη αυτών των φαινομένων. Εκ των υστέρων φυσικά, κι ας προέκυψαν όλες οι ουσιαστικές πιέσεις και τα διαβήματα κατόπιν εορτής και μετά που το θέμα δημοσιεύτηκε από την Εφημερίδα Δυτικής Λευκωσίας. 

Γράφει ο Γιώργος Τάττης

Γιατί, ας μην ξεχνάμε, το χθεσινό περιστατικό στη Δένεια με την είσοδο των τούρκων στρατιωτών στην ουδέτερη ζώνη, διαπερνώντας και το διαχωριστικό συρματόπλεγμα, δεν ήταν το πρώτο αυτές τις ημέρες. Ήταν το δεύτερο. Την πρώτη φορά, όμως, τα «διαβήματα» της κυβέρνησης δε φαίνεται να έπιασαν τόπο. Ούτε τα Ηνωμένα Έθνη έτρεξαν να επιδιορθώσουν το συρματόπλεγμα, όπως υποσχέθηκαν κατά το πρώτο περιστατικό.

Άρα, καλά κάνει και ξεκαθαρίζει ότι ο σκοπός δεν είναι διαβήματα για χάρη των διαβημάτων. Είναι να σταματήσει επιτελούς ο κατοχικός στρατός να προωθείτε σε σημεία της νεκρής ζώνης. Δείχνοντας νέους χάρτες με τα «νέα όρια», όπως ανέφερε ο Κοινοτάρχης της Δένειας Χαράλαμπος Αλεξάνδρου.

Ήταν το 2ο περιστατικό μέσα σε 4 μέρες με προκλήσεις τούρκων στρατιωτών στη Δένεια – Όλα όσα έγιναν – Νέες φωτογραφίες

Φαίνεται όμως πως η κυβέρνηση ανέμενε κάτι καλύτερο από τον νέο κατοχικό ηγέτη, τον Έρχιουρμαν. Και προσπαθούσε να κρατήσει το θέμα στα χαμηλά, μην χαλάσει το «καλό κλίμα». Σύμφωνα δε με τις καταγγελίες τοπικών παραγόντων και χωριανών στην WNN, το Υπουργείο Εξωτερικών αγνοείτο όλο το πρωί. Μετά και το δημοσίευμά μας, εμφανίστηκε, κι ας ισχυρίστηκε ότι διαχειριζόταν το θέμα από την πρώτη στιγμή. Βλέπετε, ήταν Σάββατο και οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν εργάζονται. Και όχι μόνο αυτό, δεν φαίνεται να τους νοιάζουν και πολύ λίγα χωράφια στη Δένεια, ειδικότερα αν θέτουν προσκόμματα στις τάχα μου συνομιλίες.

Και δεν μας έφτανε αυτό, δήλωσε σήμερα ο Έρχιουρμαν ότι οι εξοπλισμοί δεν ωφελούν, αλλά ο διάλογος και οι συμβιβασμοί. Έπρεπε ήδη το Υπουργείο Εξωτερικών και η κυβέρνηση να εκδώσει ανακοίνωση και να του μεταφέρει, ότι όσο οι Τούρκοι στρατιώτες εισέρχονται οπλισμένοι παράνομα στην ουδέτερη ζώνη, ο κ. Έρχιουρμαν να μην βγαίνει κι από πάνω. Ας εκθέσουμε και λίγο την κατοχική ηγεσία, εξάλλου, σε λίγο όλες οι πιέσεις θα πέσουν πάνω μας για νέες υποχωρήσεις.

Μετά το περιστατικό στη Δένεια με Τούρκους στρατιώτες, ο Έρχιουρμαν μιλά για διάλογο και όχι εξοπλισμούς

Συγγνώμη, πάντως, αλλά η τοπική μας εφημερίδα έκανε τη δουλειά που έπρεπε και αποκάλυψε το περιστατικό, αναγκάζοντας όλους να ασχοληθούν σοβαρά. Ο καθένας τη δουλειά του. Εμείς να αποκαλύπτουμε ασκώντας πιέσεις κι αυτοί να στέκονται προ των ευθυνών τους. Υπάρχει σχέδιο Β, άραγε, ή ρίξαμε όλες τις ελπίδες μας στην «εκλογή» του Έρχιουρμαν;

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ