Σημαντικό είναι για τους Κύπριους πολίτες όπως οι εταιρείες λαμβάνουν υπόψη την περιβαλλοντική βιωσιμότητα στις λειτουργίες τους, σύμφωνα με έρευνα της Action Global Communications.
Ανακοίνωση από την Action Global Communications αναφέρει ότι αυτή διεξήγαγε εκτενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα ΗΑΕ, στην Κύπρο, στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία, ρίχνοντας φως στις στάσεις του κοινού απέναντι στις πρακτικές Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG) και στον αντίκτυπό τους στη φήμη των brands και στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η έρευνα, η οποία επικεντρώθηκε στις απόψεις του κοινού ηλικίας 18 ετών και άνω, σχεδιάστηκε για να εξετάσει τη σημασία του ESG στη σύγχρονη στρατηγική του brand και να κατανοήσει πώς οι σημερινές προσδοκίες του κοινού για το ESG, επηρεάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες και την αφοσίωσή τους προς τα brands.
Τα ευρήματα της έρευνας στην Κύπρο έδειξαν ότι το 91% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι εταιρείες έχουν την ευθύνη να συμβάλλουν θετικά στην κοινωνία πέρα από την επίτευξη κερδών, ενώ το 95% των ερωτηθέντων θεωρεί σημαντικό για τις εταιρείες να λαμβάνουν υπόψη την περιβαλλοντική βιωσιμότητα στις λειτουργίες τους.
Επίσης, το 66% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τα brands που αγνοούν το ESG διακινδυνεύουν τη μακροχρόνια βιωσιμότητά τους και μπορεί να βλάψουν τη φήμη τους, ενώ 6 στους 10 πιστεύουν ότι η δέσμευση των εταιρειών σε ESG πρακτικές μπορεί να βελτιώσει τη φήμη της μάρκας ενώ 5/10 δηλώνουν ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ενίσχυση του brand loyalty.
Παράλληλα, το 85% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι το να γνωρίζουν για τις ESG πρακτικές μιας εταιρείας μπορεί να επηρεάσει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, ενώ το 84% των ερωτηθέντων βλέπει πιο θετικά τις εταιρείες που δεσμέυονται και υιοθετούν πρακτικές ESG, τονίζοντας πώς το ESG διαδραματίζει έναν ισχυρό ρόλο στη διαμόρφωση της δημόσιας αντίληψης.