Περηφάνια αισθάνονται στον Κάμπο, αλλά και στον Πεδουλά, για τις συνέργειες που αναπτύσσουν οι κοινότητες της περιοχής, με σκοπό την κοινή τους προώθηση.
Την ανάρτηση του Κοινοτάρχη Κάμπου, με την οποία ζητεί τη στήριξη και του Φεστιβάλ στον Πεδουλά, ανέδειξε η Εφημερίδα μας και έτυχε μεγάλης αποδοχής από τους κατοίκους της περιοχής. Την ίδια ώρα, η εν λόγω ενέργεια αναδείχθηκε και από τους επισήμους που μίλησαν στο Φεστιβάλ Κερασιού στον Κάμπο, διευκρινίζοντας ότι δεν χρειάζεται ανταγωνισμός, αλλά κοινές δράσεις. Αξίζει να αναφερθεί ότι και ο Κοινοτάρχης Πεδουλά κ. Αγαθαγγέλου εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τις γειτονικές κοινότητες και το Σύμπλεγμα. Ενδεικτικά, το παρόν τους έδωσαν αρκετοί κοινοτάρχες της περιοχής, από την Κακοπετριά, μέχρι το Μηλικούρι, τον Μουτουλλά, τον Καλοπαναγιώτη, τον Κάμπο, τις Γερακιές κοκ.
Την ίδια ώρα, ο Κοινοτάρχης Κάμπου κ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, ένιωσε την ανάγκη να δώσει κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες. Έγραψε έτσι αρχικά ότι “την ανάρτηση δεν την έκανα για να γίνει είδηση, απλά έκφρασα τον εσωτερικό μου κόσμο και κάτι το οποίο ζω”.
Συνεχίζοντας, πρόσθεσε:
Επίσης, το Πολιτιστικό Σωματείο Κάμπου και Τσακκίστρας ένοιωσε επίσης περηφάνια και το ανέδειξε μέσα από ανάρτησή του, η οποία αξίζει να διαβαστεί αυτούσια:
Στον Κάμπο πιστεύουμε ότι όταν κερδίζει ένα χωριό, κερδίζει ολόκληρη η Μαραθάσα.
Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι μια απλή ανάρτηση του Κοινοτάρχη Κάμπου, με την οποία καλούσε τον κόσμο να επισκεφθεί το Φεστιβάλ Κερασιού του Πεδουλά, βρήκε τον δρόμο της μέχρι τα μέσα ενημέρωσης και έγινε είδηση.
Και ξέρετε κάτι;
Τέτοιες πρωτοβουλίες αξίζει να αναδεικνύονται.
Γιατί σε μια εποχή που ακούμε συχνά για ανταγωνισμούς, εμείς στα βουνά προτιμούμε τις συνεργασίες.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο ζήσαμε όλοι μαζί τη μαγεία του «Ρουμπινιού του Κάμπου». Το επόμενο, η σκυτάλη πέρασε στον Πεδουλά.
Για εμάς, τα φεστιβάλ δεν είναι διαγωνισμός.
Είναι γιορτές που ενώνουν ανθρώπους, χωριά, ιστορίες και αναμνήσεις.
Ο Πεδουλάς στάθηκε δίπλα μας όταν ετοιμάζαμε το δικό μας φεστιβάλ. Μας βοήθησε με εξοπλισμό, με ανθρώπους, με παρουσία και με αγάπη. Και γι’ αυτό θεωρούμε αυτονόητο να είμαστε κι εμείς δίπλα τους.
Γιατί τα βουνά μας έχουν χώρο για όλους.
Γιατί η Μαραθάσα προχωρά μπροστά όταν οι κοινότητές της συνεργάζονται.
Γιατί οι πιο όμορφες ιστορίες γράφονται συλλογικά.
Από τον Κάμπο στον Πεδουλά και από τον Πεδουλά στον Κάμπο…
Μαζί κρατάμε τα χωριά μας ζωντανά. Και αν αυτή η μικρή ανάρτηση κατάφερε να γίνει είδηση, ίσως είναι γιατί ο κόσμος έχει ανάγκη να βλέπει περισσότερα παραδείγματα συνεργασίας, αλληλεγγύης και στήριξης μεταξύ των κοινοτήτων μας.
Ας συνεχίσουμε λοιπόν να δίνουμε αξία σε όσα μας ενώνουν.
Δείτε βίντεο από την εκδήλωση του Πεδουλά:







