Μια αξέχαστη βραδιά ζήσαμε όλοι μαζί στο σχολείο μας, στο πάρτι αποφοίτησης και τη διανυκτέρευση που ζήτησαν τα παιδιά μας, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Γονέων Β’ Δημοτικού Σχολείου Κοκκινοτριμιθιάς.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση χθες Δευτέρα, “τα παιδιά πέρασαν υπέροχα, διασκέδασαν με την ψυχή τους, έπαιξαν, χόρεψαν, γέλασαν και δημιούργησαν όμορφες αναμνήσεις που θα τα συνοδεύουν για πολλά χρόνια”.
“Η χαρά και ο ενθουσιασμός τους ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους μας. Ευχαριστούμε θερμά όσους βοήθησαν στην οργάνωση και συνέβαλαν ώστε αυτή η ξεχωριστή βραδιά να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία. Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και να κρατήσουν πάντα στην καρδιά τους τις όμορφες στιγμές που έζησαν στο σχολείο μας”, καταλήγει η ανακοίνωση.








