Μια πανέμορφη γιορτούλα με χαμόγελα και περηφάνια, από τα παιδιά του Β’ Δημόσιου Νηπιαγωγείου Παλιομετόχου

Μια πανέμορφη γιορτούλα έκανα τα παιδάκια και οι δάσκαλοί τους, στο Β’ Δημόσιο και Κοινοτικό Νηπιαγωγείο Παλιομετόχου.

Με ανάρτησή του το σχολείο έδωσε ένα μεγάλο “μπράβο στα παιδάκια μας για την υπέροχη καλοκαιρινή γιορτή!”

“Μας χάρισαν όμορφες στιγμές, χαμόγελα και πολλή περηφάνια!”, καταλήγει η ανακοίνωση.

 

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ