Η πρώτη μας κατηχητική χρονιά έφτασε στο τέλος της, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Νικόλα Τζουβάνη για το κατηχητικό της ενορίας της Γαλάτας.
Όπως αναφέρεται, “με μεγάλη χαρά και συγκίνηση ολοκληρώνεται αυτή η πρώτη μας προσπάθεια, μια όμορφη διαδρομή γεμάτη χαμόγελα, δημιουργικές στιγμές, παιχνίδι, συζήτηση και όμορφες εμπειρίες με τα παιδιά του Κατηχητικού μας”.
Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον εφημέριό μας, π. Κυριάκο, ο οποίος με δική του πρωτοβουλία ξεκίνησε το Κατηχητικό μας, αγκάλιασε αυτή την ιδέα και μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετέχω σε αυτή την όμορφη προσπάθεια, καθώς και την Εκκλησιαστική Επιτροπή Γαλάτας για την εμπιστοσύνη, την αγάπη και την πολύτιμη στήριξή τους από την πρώτη στιγμή.
Η ενθάρρυνση και η συμπαράστασή τους ήταν καθοριστικές για να μπορέσει να ξεκινήσει και να πραγματοποιηθεί αυτή η νέα
προσπάθεια στην ενορία μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στους γονείς για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους. Η παρουσία και η συμμετοχή των παιδιών ήταν η μεγαλύτερη χαρά και η πιο όμορφη ανταμοιβή.
Στα υπέροχα παιδιά μας, ένα μεγάλο μπράβο για τον ενθουσιασμό, την αγάπη και τη διάθεση που έδειξαν σε κάθε συνάντησή μας. Εύχομαι ο Θεός να τα προστατεύει, να τα φωτίζει και να τα οδηγεί πάντα στον δρόμο της αγάπης και της χαράς.
Με το καλό να συνεχίσουμε και τη νέα χρονιά, με νέες ιδέες, όμορφες δράσεις και ακόμη περισσότερες ξεχωριστές στιγμές!
Μείνετε συντονισμένοι…
Οι εγγραφές για τη νέα κατηχητική χρονιά ξεκινούν πολύ σύντομα!
Σας περιμένουμε με χαρά για μια ακόμη όμορφη διαδρομή γεμάτη πίστη, δημιουργία και χαμόγελα, καταλήγει η ανακοίνωση.






