Στο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας συμμετείχε το Περιφερειακό Γυμνάσιο Κοκκινοτριμιθιάς, με πολύ καλή μάλιστα θέση.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Σχολείου, “η ομάδα Read And Plant που εκπροσώπησε το σχολείο μας έφτασε μέχρι και τον τελικό, μεταξύ 19 σχολείων παγκύπρια. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα”, καταλήγει.












