Το Φεστιβάλ Κερασιού στον Πεδουλά υπερέβη προσδοκίες – Είχε τα πάντα όλα και ο κόσμος το καταχάρηκε – ΒΙΝΤΕΟ

Γι’ άλλη μια χρονιά το Φεστιβάλ Κερασιού στον Πεδουλά έδωσε ρέστα, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης, όσο και σε επίπεδο ποιότητας και προσέλευσης.
Φάνηκε ότι το Κοινοτικό Συμβούλιο και οι Πεδουλιώτες ενώνονται για έναν καλό σκοπό και τα πάντα δένουν αρμονικά. Ο κόσμος έτρεξε στον Πεδουλά το περασμένο Σαββατοκύριακο και η προσέλευση και στις δύο ημέρες ήταν πραγματικά τεράστια. Κόσμος από τη Λευκωσία, την Λεμεσό, ακόμη και τις υπόλοιπες πόλεις, αλλά και αρκετοί ξένοι, περιηγήθηκαν στα δρομάκια της όμορφης κοινότητας της Μαραθάσας, ενώ αρκετή ήταν όσοι αποφάσισαν να διαμείνουν στα τουριστικά καταλύματα του χωριού και της περιοχής.
Το Φεστιβάλ είχε τα πάντα. Καλλιτεχνικά δρώμενα, μουσικές όλη τη διάρκεια της ημέρας, χορευτικά συγκροτήματα, δοκιμές τοπικών προϊόντων και διαφόρων παράγωγων του κερασιού, ενώ, το βράδυ του Σαββάτου η διοργάνωση κορυφώθηκε με μια μεγάλη συναυλία από τον γνωστό καλλιτέχνη Hovig, ο οποίος ξεσήκωσε το κοινό, που χόρευε σύσσωμο στην εξωτερική αυλή του Γυμνασίου Πεδουλά. Ομολογουμένως, το να δίνεις ζωή στο Γυμνάσιο, από μόνο του είναι αρκετό.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Κοινοτάρχη Κώστα Αγαθαγγέλου, το Φεστιβάλ “ξεπέρασε κάθε προσδοκία”.

 

Θέλησε επίσης να ευχαριστήσει όλους όσοι έχουν συμβάλει στην τεράστια επιτυχία του 8ου Φεστιβάλ Κερασιού Πεδουλά (Σύνδεσμο Αποδήμων, εθελοντές, Αστυνομία, ΕΤΕΑ, ιδιοκτήτες κέντρων εστίασης, την εταιρεία λεωφορείων, τους συνεργάτες μου στο Κοινοτικό Συμβούλιο, τα μουσικά σχήματα).

“Όταν η προσπάθεια είναι συλλογική και συμμετέχουν όλοι οι φορείς του χωριού, τα αποτελέσματα είναι θετικά. Όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο, ένα καλύτερο Πεδουλά”, πρόσθεσε.

Θα ήταν παράλειψή μου να μην ευχαριστήσω την Πολιτεία (Υπουργό Υγείας κ. Νεόφυτο Χαραλαμπίδη, που ήταν υπό την αιγίδα του το Φεστιβάλ, τον Υπουργό Εργασίας κ. Μ. Μουσιούττα, τον Επίτροπο Ορεινών Περιοχών, Βοηθό Έπαρχο), τον Πρόεδρο Ε.Ο.Α., τον Εξοχότατο Πρέσβη της Ιαπωνίας, την Αντιπρόεδρο του ΔΗΣΥ, τον Γ.Γ. Γραμματέα του ΑΚΕΛ, την Αναπλ. Πρόεδρο του ΔΗΚΟ, ΑΔΕ Μόρφου, τους αγαπητούς φίλους Κοινοτάρχες, τον Πάτερ Λουκά, τον μέγα χορηγό μας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, τους κυρίους Πανίκο Ηροδότου, Λάκη Κουτσίδη, Νεόφυτο Αταλιώτη, εκπρόσωπο Eurobank και τις χιλιάδες κόσμου που ήρθαν από όλη την Κύπρο και μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Χορηγοί του Φεστιβάλ μας ήταν επίσης ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου (μέγας χορηγός), η εταιρεία Καραμοντάνη, η Πετρολίνα, το ΡΙΚ χορηγός επικοινωνίας και πολλοί άλλοι που βοήθησαν οικονομικά. Ευχαριστούμε όλους για τη διαχρονική τους στήριξη, κατέληξε.

Την ίδια ώρα, με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Αποδήμων και Φίλων Πεδουλά ανέφερε ότι “οι πύλες του 8ου Φεστιβάλ Κερασιού, του πολυπληθέστερου μέχρι σήμερα, έκλεισαν με τεράστια επιτυχία. Το Φεστιβάλ θα μείνει στην ιστορία για την άψογη οργάνωση του, κάτι που τονίστηκε από τους εκθέτες και τους επισκέπτες, αλλά κυρίως τους καλεσμένους στη μουσική εκδήλωση με τον Hovig το Σάββατο το βράδυ”.

Πίσω από κάθε εκδήλωση κρύβονται άνθρωποι. Σε όλους αυτούς που βοήθησαν στην οργάνωση και τη διεκπεραίωση όλων των εργασιών και δράσεων του φεστιβάλ οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στον φίλο κοινοτάρχη Κώστα Αγαθαγγέλου, ο οποίος αναπόφευκτα επωμίστηκε το μεγαλύτερο βάρος της όλης προσπάθειας.
Θερμές ευχαριστίες και στις χιλιάδες του κόσμου, επώνυμους και ανώνυμους, που κατέκλυσαν τον Πεδουλά μας. Ταπεινά και προσγειωμένα, θα δούμε τις ενδεχόμενες αδυναμίες μας, ώστε να παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι το 2027 για το 9ο Φεστιβάλ Κερασιού!”, σημειώθηκε.

Η Εφημερίδα Δυτικής Λευκωσίας βρέθηκε στο Φεστιβάλ και παρουσιάσει στιγμές από το Φεστιβάλ. Θα ακολουθήσει πλούσιο Φωτορεπορτάζ και ακόμη ένα βίντεο-ρεπορτάζ από το βράδυ του Σαββάτου στο Γυμνάσιο!

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ