Εκ των προτέρων απολογίες προς τους αναγνώστες μας οι οποίοι είτε λόγω κοινής καταγωγής, είτε λόγω πολιτικών φρονημάτων, εκτιμούν τον εν λόγω Ευρωβουλευτή. Ο οποίος, δυστυχώς, ξεχνά την ιδιότητά του και θεωρεί πως είναι ακόμη ένα σχολιαρόπαιδο από το Μένοικο που τρέχει στους ποταμούς και στους καφενέδες, ή που λέει αστειάκια στην τάξη για να προσεγγίσει κανένα κοριτσάκι.
Γιώργος Τάττης
Δεν ξεπέρασε επίσης την αντίληψη που ο ίδιος έδωσε στον εαυτό του, ως έναν χαμηλού επιπέδου content creator, κοινώς, ινφλουένσερ για 13χρονα και 17χρονα. Πλέον, αν και η αναγνωρισιμότητα που του έφερε ο εκλογικός του άθλος και η θέση του ως πολιτικού μπορεί να τον καταστήσει ως διαμορφωτή κοινής γνώμης, εντούτοις, επιμένει να φέρεται απολίτικα, με μια πολιτική και προσωπική γνώμη νηπιακού επίπεδου. Γιατί αν αυτά που πράττει διεκδικούν και πολιτικό πρόσημο, τότε μπορεί πανεύκολα κάποιος να τον κατατάξει στους πολιτικούς μειοδότες αυτού του τόπου.
Η περίοδος χάριτος έχει παρέλθει. Και όσο να’ ναι, δε δουλεύουν πάντα οι αλγόριθμοι για τη δημοφιλία σου, ούτε το chat gpt δίνει πάντα τις σωστές λύσεις. Ακόμη κι αυτό χρειάζεται εκπαίδευση. Όπως και ο Φειδίας, χρειάζεται και λίγο πραγματικό διάβασμα, λίγη διεύρυνση των γνώσεων, λίγη αντίληψη βασικών πολιτικών και αναλυτικών εργαλείων που θα οδηγούν σε ορθολογικά συμπεράσματα και πράξεις.
Εν ολίγοις, μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει. Μπορεί να πηγαίνει στα κατεχόμενα και να βάζει βενζίνη, να πηγαίνει σε καζίνο, να τρώει ψαράκι στο λιμάνι της Κερύνειας κοκ. Μπορεί επίσης να συμπεριφέρεται σαν socialista και να χαϊρεντίζεται με τα κορίτσια του Big Brother. Δε θα αποτελέσει ποτέ αφορμή για να γραφτεί ένα σχόλιο, γιατί απλούστατα δεν αφορά την δημόσια κοινή γνώμη. Ωστόσο, ο Φειδίας πλέον είναι πολιτικό πρόσωπο και ως τέτοιο αξιολογείται. Την ώρα που ακόμη και Τουρκοκύπριοι λένε ότι το λεγόμενο «Προεδρικό» έχει κτιστεί σε ελληνική και αρμένικη γη και αποτελεί προϊόν σφετερισμού. Την ώρα που προτείνουν σε ηγέτες και διεθνούς αξιωματούχους να μην το επισκέπτονται δίνοντάς του νομιμοποίηση (φυσικά η Κυβέρνηση αγρόν ηγόρασε). Την ώρα που έχει κτιστεί στα πρότυπα του αντίστοιχου τουρκικού, εδραιώνοντας τα τετελεσμένα και την πολιτισμική γενοκτονία του τόπου μας. Ο Φείδίας, επέλεξε να πάει για να του κάνει podcast. Την ώρα μάλιστα που δεν είναι καν δημοσιογράφος, ο οποίος λογικά θα αναγνωρίζει τον ρόλο του στην κοινωνία και θα κάνει και κάποια καίρια ερωτήματα. Γιατί ένας που κάνει μια συνέντευξη, έχει χρέος προς την κοινωνία, ειδικά όταν θα πάρει συνέντευξη του κατοχικού ηγέτη.
Ο Φειδίας έγινε εργαλείο της τουρκικής προπαγάνδας. Δεν είναι πλέον απλά ένα παιδάκι από το Μένοικο. Εκπροσωπεί ένα καινούργιο πολιτικό υποκείμενο που επιδιώκει να αποδομήσει τα πάντα. Και το πρόβλημα είναι ότι με τέτοιου τύπου προσωπικότητες ως πολιτικό αντίβαρο στους διεφθαρμένους, θα καταλήξουμε και πάλι στο κατεστημένο. Γιατί λειτουργούν ως πλυντήριο της αντίδρασης και οδηγούν την κοινωνία σε άλλη μια ματαίωση.
Να τον χαιρόμαστε. Άξιο τέκνο της περιοχής μας.