Εκδήλωση σε όμορφο κλίμα από τον Πολιτιστικό Όμιλο Εν Δόξης – Κατωκοπιάς και το Κοινοτικό Συμβούλιο – Φωτογραφίες

Ο Πολιτιστικός Όμιλος Εν δόξης Κατωκοπιάς έκοψε βασιλόπιτα προχθές το βράδυ μαζί με το Κοινοτικό Συμβούλιο και τον Επίτιμο Πρόεδρο του Ομίλου κ. Φώτο Γιάννακα.

Η μικρή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ένα όμορφο κλίμα μεταξύ των προσφύγων χωριανών της περιοχής μας.

Ο Πολιτιστικός ευχαριστεί όλους για την όμορφη βραδιά.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ