Ευχαριστήρια ανακοίνωση από Σύνδεσμο Γονέων Δημοτικού Ακακίου – Υπόσχεση για νέες δράσεις του χρόνου

Τελευταία μέρα της φετινής σχολικής χρονιάς η χθεσινή και ο Σύνδεσμος Γονέων Δημοτικού Σχολείου Ακακίου εξέδωσε ευχαριστήρια ανακοίνωση, αλλά, παράλληλα, υπόσχεται για νέες δράσεις με τη νέα χρονιά. 
Διαβάστε την ανακοίνωση:  
Μιας χρονιάς που μας χάρισε όμορφες στιγμές, δυνατά συναισθήματα, δημιουργικές δράσεις, συνεργασίες και πολλές αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για καιρό.
Μαζί θέσαμε στόχους, αντιμετωπίσαμε προκλήσεις, στηρίξαμε τα παιδιά μας και συμβάλαμε ώστε το σχολείο μας να γίνει ένας ακόμη πιο ζωντανός και δημιουργικός χώρος μάθησης και ανάπτυξης.
Ως Σύνδεσμος Γονέων, ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και, πάνω απ’ όλα, τα παιδιά μας για τη συνεργασία, τη συμμετοχή και την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Ιδιαίτερες ευχές και ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους αγαπημένους εκπαιδευτικούς που ολοκληρώνουν τη διαδρομή τους στο σχολείο μας και ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους, καθώς και στη κ. Νίκη μας, η οποία αφυπηρετεί αφήνοντας πίσω της πολύτιμο έργο, προσφορά και όμορφες αναμνήσεις.
Παράλληλα, αποχαιρετούμε με συγκίνηση τα παιδιά της Στ’ τάξης που ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο.
Σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο όμορφες εμπειρίες καλοκαίρι!
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, με νέες ιδέες, νέους στόχους και την ίδια αγάπη για το σχολείο και τα παιδιά μας, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ