Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας Τηλλυρίας εγκαινιάζουν τη νέα Βιβλιοθήκη κατά την τελετή αποφοίτησης των τελειοφοίτων του Γυμνασίου – Λυκείο Κάτω Πύργου.
Δευτέρα 29 Ιουνίου και ώρα 19:30 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε παρακάτω:
