Τον καταρτισμό του νέου Διοικητικού Συμβουλίου ανακοίνωσε το σωματέιο ΑΕΚ Κανναβιών και Αγίας Ειρήνης.
Μετά την Ετήσια, Γενική και Εκλογική Συνέλευση του Σωματείου μας στις 7/6, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
• Πρόεδρος: Εβίτα Ιωάννου
• Αντιπρόεδρος: Γεωργία Ιωάννου
• Γραμματέας: Χριστιάνα Κωνσταντίνου
• Ταμίας: Αλέξανδρος Σ.Αλεξάνδρου
• Μέλη: Θεοχάρης Θεοχάρους, Κωνσταντίνος Αυγουστή, Τρύφωνας Στυλιανού
• Επιλαχόντες: Αλέξανδρος Καταλάνος, Αλέξανδρος Συμεού, Βαλεντίνη Ιωάννου
“Ξεκινάμε αυτή τη νέα προσπάθεια με τα πόδια σταθερά στη γη. Δεν θέλουμε να δώσουμε ουτοπικές υποσχέσεις, ούτε να πούμε μεγάλα λόγια. Πρώτος και κυριότερος στόχος μας είναι να δώσουμε ξανά ζωή στα χωριά μας! Σε αυτή την προσπάθεια, δεν περισσεύει κανείς. Σας χρειαζόμαστε δίπλα μας”, καταλήγει η ανακοίνωση.






